Pomoč ? 080 8133
V košarici: 0
Skupaj: 0,00 EUR
Glavni meni
Izdelki
Dostava
Brezplačna dostava za nakupe nad 50 EUR

Splošni pogoji

Varstvo osebnih podatkov
Lastnik in zbiratelj podatkov spletne trgovine sinkopa.si je Sinkopa d.o.o., Žirovnica 87, 4274 Žirovnica. Poslovna enota Radovljica: Jalnova cesta 2, 4240 Radovljica. Sinkopa d.o.o. se zavezuje k ščitenju zasebnosti uporabnikov spletne trgovine sinkopa.si ter k skrbi za optimalno tehnološko podporo tej varnosti. Vaše naročilo (pogodba) je napisano v slovenskem jeziku in bo hranjeno v Sinkopa d.o.o. v pisni ter elekronski obliki in obravnavano kot poslovna tajnost. Prenos vseh osebnih podatkov je zaščiten z varnim SSL protokolom.

Privolitev
Z uporabo spletne trgovine sinkopa.si uporabnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov. Z registracijo v sinkopa.si uporabnik dovoljuje, da Sinkopa d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov uporabnika obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Sinkopa d.o.o. zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov spletne trgovine sinkopa.si in vse ostale podatke zbrane v postopku registracije ščiti pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni. Podatki o nakupih se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij. 

Zbiranje osebnih podatkov
Za nakupovanje v spletni trgovini sinkopa.si se uporabnik lahko prijavi z uporabniškim imenom in geslom. Prijava z uporabniškim imenom in geslom je možna zgolj po predhodni registraciji pri kateri v prijavni obrazec vnesete elektronski naslov in geslo. Ostale podatke, kot so ime, priimek, naslovi za dostavo, naslov za plačilo in morebitne podatke za pravno osebo vnesete šele v postopku oddaje naročila. Sinkopa.si lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali na naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine sinkopa.si in optimizacijo.

Vse zbrane osebne podatke bo upravljavec osebnih podatkov varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ostalo zakonodajo in predpisi. Zbrani osebni podatki se bodo obdelovali samo za izvajanje sklenjene pogodbe oziroma naročenega izdelka oziroma storitve ter za namene, za katere bo dal posameznik izrecno privolitev.

Sprememba osebnih podatkov
Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke, naslov za dostavo in naslov na plačilo. To stori tako, da se prijavi v spletno trgovino in izbere možnost Moj račun.

Uporaba osebnih podatkov
Ponudnik zbira podatke na spletni trgovini z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Ponudnik lahko uporabi podatke uporabnikov tudi za  namene internih tržnih raziskav, obveščanja strank o novostih na spletni trgovini, obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi spletna lekarna sinkopa.si.

Razkritje osebnih podatkov
Ponudnik (Sinkopa d.o.o.) brez privolitve uporabnika ne bo razkril njegovih osebnih podatkov tretji osebi, razen v primeru, ko je to potrebno zaradi skladnosti s pravnimi obveznostmi, ki jih nosi Sinkopa d.o.o. Kljub dostopu do Vaših podatkov, ki ga v takšnem primeru imajo tretje osebe, pa jih le-te ne smejo uporabljati v nobene druge namene kot je omenjena storitev svetovanja ter jih morajo ne glede na to obdelovati v skladu z veljavnim zakonom o varovanju osebnih podatkov, razen v primeru Vaše eksplicitne privolitve v drugačen tip obravnave.

Sinkopa d.o.o. se zavezuje, da elektronskega naslova ne bo posredovala, posodila ali prodala tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika. Informacije o posamezniku bo družba obdelovala zgolj v okviru zgoraj naštetih namenov zbiranja.

Piškotki: Ta spletna stran vsebuje t.i. piškotke (Cookies) zaradi uresničevanja namena nemotenega delovanja strani. Sinkopa.d.o.o. ne zbira nobenih osebnih podatkov o obiskovalcih spletne strani. Za namene statistike si Sinkopa d.o.o. pridržuje zgolj pravico pridobivanja tistih podatkov obiskovalcev spletne strani, iz katerih ne izhajajo individualne lastnosti posameznika, predvsem pa ne pridobiva IP naslova obiskovalcev. Kakršnokoli spremembo upravljanja spletne strani bomo objavili na tem mestu. Strežnik, na katerem se nahaja ta spletna stran, je ustrezno zavarovan. Več o piškotkih si lahko prebere spodaj v rubriki "o piškotkih).

Veljavnost
Vsa določila o zagotavljanju varnosti vaših osebnih podatkov se nanašajo zgolj na uporabo v okvirih spletne trgovine sinkopa.si in ne veljajo za strani, do katerih je moč dostopati preko povezav, ki jih je moč najti na sinkopa.si. Strani, do katerih je moč dostopati preko teh povezav imajo svoja določila o varovanju osebnih podatkov, s katerimi se seznanite pred uporabo spletne strani.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov** prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Več o odstopu pogodbe si preberite pod razdelkom "Pogosta vprašanja".

Izdaja računa
Sinkopa.d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v pisni obliki na naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Poprodajne storitve

Podjetje Sinkopa d.o.o. nudi garancijo v skladu z garancijskimi izjavami, ki so priloženi izdelkom. Dodatne oziroma prostovoljne garancije podjetje ne ponuja.

Stroški v povezavi z uporabo telekomunikacijskega sredstva

Potrošnika klici na telefonsko številko (04 537 85 10) bremenijo le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater. Potrošnik lahko pokliče tudi na brezplačno številko 080 81 33.

Pritožbe in spori 

- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
-  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 080 81 33 ali 04 5378 510, ali po elektronski pošti na info@sinkopa.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@sinkopa.si.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.sinkopa.si, v rubriki "Pogosta vprašanja".
- Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 
- V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
- Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Pogosta vprašanja

Ali je moj nakup varen? Vaš nakup je popolnoma varen. Vaši podatki so varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, sam postopek oddaje naročila in prijava pa z varnimi spletnimi protokoli. Kljub temu pa morate, zaradi specifik interneta, za popolno varnost z določenimi ukrepi poskrbeti tudi sami (antivirusni program, kvalitetna gesla, ...).

Ali pošiljate tudi v tujino? Do you ship abroad? Currently we do not support foreign customers to buy products in our sinkopa.si web store. You can order the items only by sending email to info@sinkopa.si and we will prepare you an offer.

Kako vem, kaj se dogaja z mojim naročilom? O poteku naročila boste obveščeni na email. V primeru morebitnih težav se obrnite na nas.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Sinkopa d.o.o., Žirovnica 87, 4274 Žirovnica, tel: 04 537 85 10 fax: 04 537 85 10,  preko emaila: info@sinkopa.si  o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (ali npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).

V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe: če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja).Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora kupljeno blago  vrniti ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Podjetje Sinkopa d.o.o., lahko zadrži vračilo prejetih plačil  dokler potrošnik ne predloži dokazila o vračilu blaga!
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo neposredne stroške vračila blaga!

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok  teči z dnem, ko: potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti v skladu z ZVPot.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov

Stroški vračila blaga, katerega zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti znašajo 50,00 EUR (z DDV).

Želim podati pritožbo. Kakšen je postopek? Naš cilj so zadovoljne stranke, zato stremimo h kakovosti izvajanja v vseh fazah, od nakupa do dostave! V kolikor pa je v tem procesu prišlo da vam neljubega dogodka in bi želeli podati pritožbo, to lahko storite preko e-pošte: info@sinkopa.si.com. Lahko nas pokličete tudi na brezplačno številko 080 81 33 ali pa nam pisno pošljete pritožbo na naslov: Sinkopa d.o.o., PE Radovljica, Jalnova cesta 2, 4240 Radovljica.  V pritožbi naj bodo navedeni vaši osebni podatki, naslov in telefonska številka ter številka nakupa in opis težave.

 Po prejemu vaše pritožbe bomo le-to usmerili na odgovorno področje. Najkasneje v roku 3 delovnih dni vas bomo obvestili o možnosti rešitvni vaše pritožbe
 
Dobil sem blago z napako. Kaj storiti? Prodajalec (sinkopa.si oziroma Sinkopa d.o.o.) mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošniku, ki je pravilno obvestil sinkopa.si oziroma Sinkopa d.o.o.  o napaki, bomo:
-       odpravili napako na blagu ali
-       blago z napako zamenjali z novim brezhibnim blagom ali
-       vrnili plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki so nastali pri odpravi stvarne napake. Pravice potrošnika  ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
 
Dostop pogodbe potrošniku: Podjetje Sinkopa d.o.o., hrani izdane račune oziroma pogodbe o nakupu v skladu z zakonom (10 let) od datuma nakupa. V kolikor bi potrošnik želel vpogled v pogodbo, mora podati pisno izjavo naslovljeno na podjetje Sinkopa d.o.o., PE Radovljica, Jalnova cesta 2, 4240 Radovljica, Slovenija. V izjavo mora napisati osebne podatke, okviren datum nakupa in kupljeno blago. Podjetje bo pogodbo priskrbelo v roku 8 dni.
 
Odgovore na vprašanja v zvezi z nakupovanjem na sinkopa.si boste našli na sami spletni strani, v kolikor želene informacije ne najdete, pa smo vam na voljo tudi individualno.

sinkopa.si vam je na voljo:

  • na naslovu  Sinkopa d.o.o., RE Radovljica Jalnova cesta 2, 4240 Radovljica (od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00).
  • preko telefona - 00386 (0) 4 5378 510
  • preko e-pošte: info@sinkopa.si

V obratovalnem času Sinkopa d.o.o. smo vam na voljo za splošne informacije, informacije v zvezi z naročili in prevzem naročenih izdelkov v primeru izbranega osebnega prevzema.


Obvestilo: »Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje  sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo  je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in  predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o.,  ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in  najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete  na povezavi www.zeos.si

Načini plačila

V trgovini sinkopa.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu
  • preko nakazila na TRR
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Kotiček).

Postopek nakupa

1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika, natančneje v rubriki "Moj kotiček".

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako pstopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

O piškotkih

Kaj so to piškotki?

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode.

Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.

Vrste piškotkov
Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

  • Začasni ali sejni piškotki
  • Trajni ali shranjeni piškotki
  • Lastni piškotki
  • Drugi piškotki

Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši strani:

Ime: PHPSESSID

Namen: za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov

Ime: sellang
Namen: Identifikacija geografske lokacije uporabnika in prijava

Ime: lsshopuserid
Namen: Prijava in identifikacija uporabnika

Ime: cookie_directive
Name: Preverjanje potrditve piškotkov

Naši partnerji:

Ime: VISITOR_INFO1_LIVE; demographics; use_hitbox; YSC; PREF
Namen: Uporabniške nastavitve video predvajalnika
Podjetje: Youtube

Ime: act; c_user; csm; datr; fr; lu; p; presence; s; xs; reg_fb_gate; reg_fb_ref
Name: Delovanje Facebook vtičnika
Podjetje: Facebook

Ime: _utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz; _ga

Namen: statistika ogledov spletne strani

Podjetje: Google Analytics